8 mei 2015

Trouwkaart en een verjaardagskaart

 Een totaal andere kaart. Ik zag zo'n kaart op Pinterest. En ik had net inktpads (kleuren: Night of Navy, Soft Sky en So Saffron) binnen van Stampin up. Heerlijk uitgeleefd op deze kaart met allerlei hartjes. De hartjes zijn paper smooches. Evenals de stempel "Love grows here". De twee schildpadjes heb ik ooit eens gekregen en ingekleurd met mijn copics, kleuren blauw B00, B91, B97, rose R81, R83, R85, gezicht E50, E51, ik weet niet welke stempelafdruk dit is. Het is een vrolijke kaart geworden.

De verjaardagskaart heb ik gemaakt met cardstock en design papier van de Zeeman. De randen heb ik met stempelinkt van Stazon (Timber Brown) bewerkt. Het papieren randje is een papieren onderzetter (koop je bij Blokker) De tag is van de Action en het plaatje heb ik uit een tijdschrift Hobbykaart.
Stempel is van Marianne Design, Eline's vintage en 3 plakparels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten