20 februari 2019

Geboortekoffertje

Op 10 maart a.s. hebben wij een babyborrel. Voor het oudste kind heb ik toen een luiermotor gemaakt. Maar ja om nu weer hetzelfde te maken en te geven vond ik niet leuk. Ik had bedacht om het geboortekaartje te kopiëren en met de transfermarker op een koffertje te kopiëren. Alleen het materiaal op het koffertje pakte de vloeistof van de transfermarker niet op. En nu....... Ik ben met vinyl aan de gang geweest en letters en cijfers uitgestanst en op het koffertje geplakt. Het koffertje had ik in eerste instantie besteld bij bol.com. Het koffertje kreeg ik niet geleverd verkeerd adres bezorgd, pfffff. En nu...... Google is dan je grootste vriend. Ik kon bij Dille en Kamille ook zo’n soort gelijk koffertje kopen. Zo gezegd en zo gekocht. Bij de Hema de inhoud gekocht in de vorm van kleding. Dit is het resultaat geworden.  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten