13 juni 2022

Bottled happiness


 Met de leuke set bottled happiness twee verschilende kaarten gemaakt.  De blauwe kaart heb ik de flessen uitgeponsd nadat ik eerst de flessen heb ik gestempeld met de In Colors 2022-2024. Met doorzichtige embossingpoeder krijg je er een glans overheen. Vervolgens op een tea boutique cards geplakt en met de opal rounds, in color 2021-2023 afgemaakt.
De groene kaart is een shaker kaart geworden. Je ponst de grote fles uit zodat de shaker dome erin past. Je vult deze met sequins (for everything fancy sequins) in dit geval heb ik de groene versie gebruikt. Natuurlijk stempel je eerst de bos bloemen op de kaart. Ik heb de in-colors van 2022-2024 gebruikt. 

Vind je dit ook leuk, ik verzorg je bestelling, stuur je gegevens naar hannascreaties@gmail.com of je kan rechtstreeks bestellen https://www.stampinup.nl/products/pracht-en-praal-pailletten

Gebruikte materialen

For everything fancy sequins  groen, rose en blauw € 19,--

Links by TheseAreMyStamps.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten