31 januari 2023

Week 4 bedankjes

 Bedankjes maken voor een workshop

Hoe heb ik het gemaakt?

Met de creatieve pons met cardstock mossy meadow 6,5 cm x 21 cm. Ril op 10,5 cm. Met je pons op de rillijn iets naar voren schuiven zodat de rillijn blijft bestaan. Ponsen en je hebt een dubbele kaart. Met de cirkelpons van 5,5 cm (2 inch) dsp (design papier) geponsd. Als dsp heb ik gekozen voor tea boutique. Met de tekst "hey leukerd" gestempeld, de stempel komt uit de set " speciale momenten" (uit de collectie) 



Gebruikte materialen
 


Voor dit project heb ik de set pretty medalion gebruikt. Je hebt de stamparatus (stempelhulp) nodig. Je stempelt de afbeelding en vervolgens met bewerk je de afbeelding met versamark. Versamark is een vettige stempelkussen. Hieraan blijft de embossingpoeder plakken. Ik heb de embossingpoeder van het merk WOW gebruikt (clear poeder). De embossingpoeder strooi je op de versamark, het overtollige poeder tik je eraf. Je verwarmt met de heattool (hierin zit een verwarmingselement) de embossingpoeder. De embossingpoeder smelt dan op het papier door de hitte van de heattool. Doordat ik een clear poeder heb gebruikt blijf je de afbeelding zien. En je krijgt een mooie glans.

Gebruikte materialen



 





1 opmerking:

  1. Nou nou, wat een techniek zit er in zo'n kaart. Ik leer elke keer weer wat bij. Erg mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen