18 juli 2022

Online workshop Tulpenteam





 

Online workshop op maandagavond gegeven door Ellen Liefting aan het Tulpenteam.
Wat hebben we gedaan? Eerst gestempeld met stippen, vlekjes, streepjes, rondjes wat je maar voor handen had. Ik heb de kleuren van de In colors van 2022-2024 en 2021-2023 gebruikt. 
Lekker kliederen. De scallop dies heb ik gebruikt. Het middelste gedeelte eruit gesneden zodat er een frame ontstaat. 
De bladeren heb ik 3x gestansd met de dies of met de pons. Achter de gestempelde bladeren geplakt zodat er een ophoging ontstaat. Achter de frame met blending brushes willekeurig kleur aangebracht. Bij de ene kaart heb ik beautiful day gestempeld en bij de andere kaart heb ik een achtergrondstempel gestempeld.








Gebruikte materialen

In colors 2022-2024 en 2021-2023
Speciale momenten nederlands 

Links by TheseAreMyStamps.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten