20 juli 2022

Wisteria whishes

 

Beide kaarten heb ik gecased. Ik had voorbeelden gevonden op pinterest. Een heerlijke site om rond te struinen en voorbeelden te vinden als je inspiratieloos bent.

Ik heb voor de linker kaart e.e.a. uitgestansd met de kleuren cardstock fresh fresia, starry sky, gorgeous grape. Op elkaar geplakt en takjes 3x uitgestansd. Maten voor de kaart zijn 10,5x14,5 /10,3x14,3/10x14 cm. De gestanste takjes bewerkt met Wink of stella voor een beetje glitter op de kaart. En een paar jewels van de in-color 2021-2023
De andere kaart heb ik gestempeld en gebrushd met brushes. Eerst de druiven gestempeld daarna gebrushd met fresh freesia en highland heather.  De takjes gestempeld met de kleuren soft succulent en evening evergreen. Ook hier heb ik de takjes met wink of stella gebruikt voor een glitter in de kaart. Afgewerkt met in color jewels 2021-2023




Gebruikte materialen

Links by TheseAreMyStamps.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten