10 januari 2024

Kaartenhop januari nieuw met de set Simply Sparkling

Het thema van deze maand is NIEUW. Een nieuw jaar, nieuwe kansen en nieuwe producten. Ik heb deze kaart gemaakt met de set Simply Sparkling. 

Maten en benodigdheden
Basiskaart: 10,5 x 14,5 cm
Cardstock: Wild wheat 10 x 14 cm
In colors pad 2023-2025 en pineapple punch
Wink of stella

Stempel het blikje met stazon, kleur daarna het blikje in met 1 van de kleuren van de in-colors. Ik heb Wild Wheat en Moody Mauve gebruikt. Op je clear blok stempel je de kleur af en meng je dit met een beetje water. 
Daarna stempel je het citroentje en de kersen en kleur je deze in. Citroen heb ik ingekleurd met pineapple punch. 
Je stanst het blikje en het fruit uit. Tevens stans je ook de bubbels een aantal keren uit (basic white), deze worden gebruikt als achtergrond. 
Plak de onderdelen zoals op de foto. De binnenkant heb ik met kleine bubbels gestempeld en een tekst. Breng wat wink of stella aan. En de gems heb ik ingekleurd met de bijbehorende kleuren van het blikje. 






Producten

Links by TheseAreMyStamps.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten