16 januari 2024

Wild Wheat

Wild Wheat


Wild Wheat staat in de picture. 1 kleur overheerst de kaart.

Hoe maak je de kaart? 

21x 14,5 cm basic white. Rillen op 10,5 en 12,5 cm. Vouw de kaart op 10,5 cm, je hebt dan een gevouwen kaart. De 2 cm plak je vast aan de binnenkant. De 8,5 cm wat overblijft kan je dan naar de buitenkant vouwen. 

Je hebt 2 stukken DSP nodig van 2 x 14,5 cm en een stuk van 8,5 x 14,5 cm. Deze plak je op de kaart. Met de stans, stans je een tak uit met de kleur cardstock wild wheat, een stukje met basic white waar je een tekst op stempelt. Voordat ik de tak uitstanst heb ik dubbelzijdig plakband op de achterkant van de cardstock geplakt zodat het makkelijker te plakken is. Het stukje met de tekst heb ik met dimensionals geplakt.

Aan de binnenkant van de kaart heb ik een tak en een tekst gestempeld. Tekst heb ik 2x afgestempeld op een stuk kopieerpapier zodat de inkt vager op je kaart komt.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten